خب رزا جان چیکارا میکنی کجایی چرا پیدات نیست؟

عارضم به خدمتتون که الان که دارم مینویسم وسط کلاس آنلاین دانش خانواده و جمعیت هستم

یکی از مزخرف ترین درس ها و مزخرف ترین صحبت ها

چی میگه حالا؟ توقعاتتون رو بیارین پایین بچه به دنیا بیارین و اینا که حقیقتا وات دا فاک؟!

خب گذشته از اینا بقیه کلاسام اوکیه از استادا هم تقریبا راضیم

دو نفرن تو اکثر کلاسا باهاشونم و به شدت رو مخ همه هستن با سوالات مزخرفشون

اما راجب رشتم باید بگم هنوز خیلی مونده که نظر بدم و درسای این ترممون یکم فقط یکم تخصصی تر درسای دبیرستانمونه

ولی اکثرا انگار مرور همون درساست

اما هم ورودی هامون این که با دوتاشون یجورایی دعوا کردم و با سه تاشون خیلی صمیمی ام

با بقیشونم دوستم و گاهی همه با هم امانگ آس میزنیم

دیگه بگم براتون که با تعداد زیادی از دوستان از نظر سلیقه موسیقیایی هم سلیقه ایم

و اینکه دارم سعی میکنم سحرخیز باشم حتی وقتایی که ساعت 3 شب میخوابم

حتی یکم کم خوراک تر شدم و بیشتر ورزش میکنم تا اندام ایده الم رو داشته باشم

با نرم افزار fiton که حقیقتا راضیم ازش

سریال گیم اف ترونز رو میبینم و 4 فصلش رو تموم کردم

پادکست گوش میدم و پادکستای رواق رو یجور خاص دوست دارم

و سعی میکنم جزوه هامو زودتر بنویسم ولی همیشه یه بخشیش ناقصه بماند ک هنو کتابامم نخوندم

زبان هم برنامه ریختم که کار کنم ولی خب دیروز تولد داداشم بود یکم عقب افتادم

دیگه همین فعلا حرفی ندارم

اها اینکه مامانم کرونا گرفته بود و من یه مدت پرستاری کردم ازش و تازه 3 4 روزه حالش خوب شده

زندگیم یکم شلختس ولی دارم جم و جورش میکنم

بیاین مثبت فکر کنیم مثلا زندگی هنوز خوشگلیاشو داره...