خیلی مزخرفه که هرچقدر تلاش میکنم که بتونم خودم باشم بازم یه چیز هست که همیشه جلوی من رو بگیره

مثلا من دوست دارم پیج اینستام باز باشه مشکلی با عکس گرفتن با موی بی حجابم و به اشتراک گذاشتنشون نداشته باشم

ولی خب مثلا فلانی اسکرین میگیره به فلانی نشون میده! یا همه میبینن یا فلان میشه بهمان میشه ...

جالبه تو همون حجاب داراش هم مشکله خانوم (مامانم) خوشش نمیاد!

(این حرفاش باعث میشه من پیج شخصی اینستا داشته باشم و عکسای خودمو به اشتراک بذارم)

هشتک متنفرم از این شهر لنتی متنفرم متنفرم متنفرم

یا لباسایی که میخرم باید مطابق سلیقه مامانم باشه یه وقتایی میگم فلان لباسیو دوس دارم تایید میکنه

ولی وقتی میریم خرید معمولا چیزی که میخواد با چیزی که میخوام متفاوته و من باید چیزیو انتخاب کنم که اون میخواد

اونوقت چرا چون چیزی که میخوام از نظر اون یجوریه یا چمیدونم برای این محیط مناسب نیست

من از زندگی تو این قبرستون لنتی متنفرمممممم از این مردم لنتی متنفرمممم

از تمام ادمایی که با نظر دادنای احمقانشون زندگی امثال منو جهنم کردن متنفرم

حتی با اینکه ربطی نداره ولی از داییم هم متنفرممممم

یا وقتی میگم میخوام اینجوری موهام رنگ شه مامانم بهم نگه نه دوست ندارم!

سعی کردم منطقی بام حرف بزنیم ازش دلیل خواستم که چرا آخه؟

دوست نداری مثلا کسی منو با موهای رنگ شده ببینه؟ چه فایده داره پشت مو رنگ شه جلوش نه؟

میگه بهت نمیاد! خب اصلا شاید بهم بیاد! اگه هم نیاد به درک موی خودمه اینطوری نیست؟

متنفرم از اینکه هنوز باهام مثل یه بچه رفتار میشه خسته شدم که همیشه ازم قدرت انتخاب رو گرفته

جالبه وقتی اززن ها و حقوقشون و این چیزاحرف میزنم تایید میکنه و ...

ولی یه روزایی یهو میبینی وسط بحث میگه شوهر کردی هر غلطی خواستی بکن!

نمیدونم شوخیه یا جدی ولی میدونم که خودش میدونه از مخالفین سرسخت ازدواجم

اصلا من شاید هیچوقت نخوام ازدواج کنم ... هیچوقت نخوام تشکیل خانواده بدم

ینی من به عنوان یک انسان حق مستقل شدن و انتخابات خودمو ندارم؟

ینی ... اینقد بهم میریزم که حتی نمیتونم راجبش حرف بزنم

من که نمیتونم تا آخر زندگیم بر اساس چیزی که اون میخواد عمل کنم!

چرا خانواده های ماها یاد نمیگیرن با انتخابات و تصمیمات ما کنار بیان؟

چرا همیشه سعی دارن کنترل کنن؟ نمیخوام جزو اونایی باشم که میگن مرغ همسایه غازه

ولی نگا کن آخه ...

گاهی وقتا مامانم با این کاراش زندگیو برام جهنم میکنه

فقط یه چیز رو میدونم اونم اینه که اگه اگه اگه یه روزی بچه دار شم

از روش تربیتی خانوادم استفاده نمیکنم نه که از چیزی که هستم ناراضی باشم

ولی یه چیزایی اگه یه جور دیگه پیش میرفت بهتر بود

این پست صرفا غرغر اینجانبه تامام