چند روزیه که به خودم میام ومیبینم همش دارم اینو با خودم میخونم

وخب از اونجایی که داداشم این گروه رو دوست نداره

اصلا نمیذاره که توی تلویزیون پلی کنم و من بدون اینکه بشنومش

بارها و بارها تو ذهنم تکرارش میکنم و نمیدونم چرا

 

دانلودکنین و ازش لذت ببرین من که خیلی دوسش دارم

Bad Liar - Imagine Dragons

 

 

Hush, my dear, it's been a difficult year

هیس، عزیزم سال سختی رو گذروندیم

 

And terrors don't prey on innocent victims

و انسان های خطرناک مردم بی گناه رو نمی کشن

 

Trust me, darling, trust me darling

بهم اعتماد کن عزیزم، بهم اعتماد کن عزیزم

 

It's been a loveless year

سال بدون عشقی بوده

 

I'm a man of three fears

مردی هستم که از سه چیز میترسه

 

Integrity, faith and crocodile tears

کمال، ایمان و اشک تمساح ریختن

 

Trust me, darling, trust me darling

بهم اعتماد کن عزیزم، بهم اعتماد کن عزیزم

 

So, look me in the eyes, tell me what you see

پس به چشم هام نگاه کن، بهم بگو چی می بینی

 

Perfect paradise, tearing at the seams

یه بهشت عالی از شکاف (چشم هام) بیرون میزنه

 

I wish I could escape it, I don't wanna fake it

ای کاش میتونستم ازش فرار کنم، من نمیخوام انکارش کنم

 

Wish I could erase it, make your heart believe

ای کاش میتونستم پاکش کنم، کاری کنم که قلبت باورش کنه

 

But I'm a bad liar, bad liar

ولی من یه دروغگوی خوبی نیستم (دروغگوی بدی ام)

 

Now you know, now you know

و حالا تو اینو می دونی، حالا تو اینو می دونی

 

I'm a bad liar, bad liar

که من یه دروغگوی بدم، دروغگوی بد

 

Now you know, you're free to go

حالا که اینو می دونی، آزادی که بری (ترکم کنی)

 

Did all my dreams never mean one thing?

آیا همه ی رویاهای من همیشه یه معنی خاص داشتن؟

 

Does happiness lie in a diamond ring?

آیا خوشبختی تو یه حلقه ی الماس قرار داره؟

 

(همانطور که میدونید lie به معنای دروغ گفتن هم هست

ولی اینجا lie in به معنای قرار داشتن یا نهفته بودن هست

که نشون میده خواننده داره از بازی با کلمات استفاده میکنه)

 

I've been asking for problems, problems, problems

من به دنبال اون مشکلات بودم، اون مشکلات

 

I wage my war, on the world inside

با با دنیای درون خودم در حال جنگ هستم

 

I take my gun to the enemy's side

من اسلحه ام رو به سمت دشمن هام نشونه گرفتم

 

I've been asking for problems, problems, problems

So, look me in the eyes, tell me what you see

Perfect paradise, tearing at the seams

I wish I could escape it, I don't wanna fake it

Wish I could erase it, make your heart believe

But I'm a bad liar, bad liar

Now you know, now you know

I'm a bad liar, bad liar

Now you know, you're free to go

 

I can't breathe, I can't be

نمی تونم نفس بکشم، نمی تونمی چیزی باشم که...

 

I can't be what you want me to be

نمیتونم چیزی باشم که تو می خوای باشم

 

Believe me, this one time Believe me

باورم کن، این یک بار رو باورم کن

 

I'm a bad liar, bad liar

Now you know, now you know

I'm a bad liar, bad liar

Now you know, you're free to go

 

Please believe me, Please believe me

خواهش میکنم باورم کن، لطفا باورم کن

 

تکست از : lyrics-music.mihanblog.com