یکی از اهداف تابستونی من نقد فیلماییه که میبینم

البته نمیشه اسمشو نقد گذاشت و نظر شخصیه

اول از همه باید بگم که من خیلی کم این سبکی فیلم میبینم

و چیزی که منو به این فیلم جذب کرد بازیگراش یعنی لیلی کالینز و زک افرون بودن

سبک این فیلم زندگی نامه ، جنایی ، رازآلود و یکم دراماتیکه و هیجان انگیزه

این فیلم زندگی نامه قاتل معروف تد باندیه که بدنام ترین قاتل سریالیه

نه در جهان ولی توی آمریکا آره

که براساس رویدادهای ذکر شده توی کتاب خاطرات نامزد سابق اون ساخته شده

این فیلم برای افراد زیر 14 سال مناسب نیست

 

نقدمو از بازی بازیگرا شروع میکنم که خب نه تنها من بلکه همه از بازی زک تمجید کردن

برای دیدن فیلم باید صبور باشین چون فیلم کند پیش میره

 کسایی که با این قاتل آشنایی ندارن و فیلمو میبینن

تا آخرین دقایق بیگناهیشو قبول دارن و فکر میکنن یه اشتباه بوده

ولی خب کسایی که میدونن چه آدم دیوونه ای بوده

تا دقایق آخر حرص میخورن که چرا اینقدر مقاومت میکنه

در نهایت وقتی خودتونو جای بازیگر نقش اصلی زن ینی الیزابت با بازی لیلی کالینز بذارین

مطمئنن از مغزتون دود بلند میشه

که چطور ممکنه با چنین آدمی زندگی کرده باشین

که شاید شما هم یکی از اون قربانی ها میبودین

30 تا قتل که قاتل بهشون اعتراف کرد و مطمئنن تعداد قتل ها بیشتر بوده!

واااای یکی از اونا 12 سالش بوده

این مرد خود شیطان بود !

در نهایت یه عده میگن که اون بیگناه بوده و هنوز به بیگناهیش باور دارن که خب من خودم فازشونو نمیفهمم

یه عده ام نقد کرده بود و امتیاز کم دادن که هدف بازیگر چی بوده ما که نفهمیدیم

خواسته بگه تد باندی زیرک و باهوش بوده؟

یا کارگردان هم باور داشته که بیگناهه؟

در نهایت میخوام بگم که کسی چمیدونه؟

شاید اطراف ما هم آدمایی باشن که بهشون باور داشته باشیم

اما پتانسیل قاتل شدن داشته باشن

یا قاتلینی باشن که چهره جذاب و دلرباشون و رفتار متشخصانشون مارو گول بزنه

یا اینکه هر قاتلی یکم عطوفت و احساسات داشته باشه

که توی فیلم این احساسات رو تد باندی به الیزابت و دخترش داشت

و همین باعث شد که همش ازشون بخواد که امید داشته باشن بهش

البته یه جاهایی فیلم از داستان خارج شد که شاید کارگردان اینجوری صلاح دیدش

مث اونجا ک الیزابت رابطش با همکارش خوب میشه

این اولین نقد من بود بهم سخت نگیرین

اگه تو دیدنش تردید دارین یا هنوز ندیدین پیشنهاد میکنم از دستش ندید