6 صب با اینکه خوابم میومدوحدودا 5 ساعت خوابیده بودم بههه زور بیدارشدم

با اینکه چشام به زور باز بود ولی حس خوبی داشتم

صبحونه خوردم و ویسای پشتیبان قلم چی که راجب برنامه راهبردی بود رو گوش دادم

خلاصه رفتم سراغ درس و 20تا تست زیست زدم که تصمیم گرفتم بخوابم

بعد گفتم نههه راه نداره باید بیدار بمونم

یهو گفتم برم خط چش بکشم بعد برگردم درس بخونم

من اصلااا اهل لوازم آرایش واینا نیستم و این اولین تجربه خط چش کشون من بود یجورایی

با اعتماد ب نفس شرو کردم و تقریبا هم مورد رضایت خودم واقع شد

به این فکر میکردم طرز تفکر کسایی که آرایش میکنن و نمیکنن چی میتونه باشه

من تا چند وقت پیش حتی لوازم آرایش نمیخریدم چه برسه به استفادشون!

اکثرا از یه ویتامین لب و ضد افتاب (از نوع ساده!) استفاده میکردم گاهی هم هیچ

بعضی وقتا دلم رژ لب قرمز میخواست و گاهی هم صورتی نود و خیلی ملیح!

خب پررنگ و قرمز که تو خونه میشد زد و بیرون نه

(ینی اگه به دل من باشه که فرق نداره هرجور دوس داشتم استفاده میکردم)

ولی خب مامانم میگه هرچیزی جایی داره و من 95 درصد راجب خیلی جاها موافقم باهاش

بعضی وقتا حتی تو دورهمیای دوستا و مهمونی ها بدون رژ میرم (بسته به مود و احوالاتم)

طوری که دوستان بنده (نون و فاف و الف) به این نکته گاهی اشاره میکنن

خب اول اینو بگم بعد برم سر اون حرف اصلی که میخواستم بگم

آرایش کردن برای بقیه نیست که تورو زیبا ببینن تو همه جوره زیبایی

این چیزیه که باید باورش کنیم !

کسی که آرایش نمیکنه لزوما از لوازم آرایشی متنفر نیست!

مهم نیست که زشته یا زیبا اون همینجوری خودشو دوست داره

گاهی هم میتونه به معنی شهامت داشتن و جسور بودنش باشه

گاهی به معنای اینکه اون ادم صادقه و نمیتونه نقاب داشته باشه!

و هزارتا حرف دیگه

کسی هم که آرایش میکنه لزوما خود زشت پندار نیست!

شاید میخواد خودش انتخاب کنه که تو چجوری ببینیش

شاید یه آدم به شدت درونگرا باشه که از شناخته شدن خوشش نمیاد

شایدم یه شخص بیخیال باشه که بخاطر چیزی که دوست داره استفاده میکنه

شایدم یه آدم دو رو یا زخم خورده و خسته باشه!

میخوام بگم لوازم آرایشی نه خوبه نه بد

و نه حتی مشخص کننده شخصیت آدما!

چیزی که مهمه اینه که به چشم چوب جادویی که قراره ازتون یکی دیگه بسازه نگاه نکنید

اگه دوسش ندارین با خیال راحت بذارینش کنار

اگه هم نه خب استفاده کنین

خودتونو دوست داشته باشین تا بقیه دوستتون داشته باشن

آره خودمم نفهمیدم تش تونستم منظورمو برسونم یا نه ولی خب همینه دیگه

و اینکه من فکر میکردم خیلی ریمل دوست دارم

ولی دوتا ریملی که این اواخر خریدم افتضاح بود

و به اصلاح شبیه پای سوسک شد مزه هام! و این باعث شد از ریمل متنفرشم

ولی خب چون مژه هام صاف و کوتاهه فکر میکنم فر مژه میتونه بم کمک کنه

عاشق خط چشم شدممممم خیلی خوبههه . از امروز هروقت حس و حالم اوکی باشه میکشم

کلا تو بحث آرایش خط چشم و ضد افتاب (بیشتر مراقبتیه و ازینایی که کرم پودر داره خوشم نمیاد)

و رژلب از همه برای من جذاب تر بودن