من می خواهم زندگی ام بگذرد .

من زندگی می کنم برای این که زودتر این بار را به مقصد برسانم

نه برای این که زندگی را دوست دارم .

"پرویز "حرف های من نباید تو را ناراحت کند .

امشب خیلی دیوانه هستم .مدت زیادی گریه کردم .

نمی دانم چرا فقط یادم هست که گریه کردم و اگر گریه نمی کردم خفه می شدم .

تنهایی روح مرا هیچ چیز جبران نمی کند .

مثل یک ظرف خالی هستم و توی مرداب ها دنبال جواهر می گردم .

پرویز نمی دانم برایت چه بنویسم

کاش می توانستم مثل ادم های دیگر خودم را در ابتذال زندگی گم کنم .

کاش لباس تازه یا یک محیط گرم خانوادگی و یا یک غذای مطبوع می توانست شادمانی را در لبخند من زنده کند .

کاش رقصیدن دیگران می توانست مرا فریب بدهد

و به صحنه های رقص و بی خبری و عیاشی بکشاند …

آخ تو نمی دانی من چقدر بدبخت هستم .

من در زندگی دنبال فریب تازه ای می گردم

ولی افسوس که دیگر نمی توانم خودم را گول بزنم.

من خیلی تنها هستم

#فروغ_فرخزاد

"از نامه های #فروغ_فرخزاد  به #پرویز_شاپور"

 

نمیدونم چرا چند روزه مودم اینقدر داغون شده و اینقد تکستام غمگین شده

ولی روش کار کردم و به زودی درست میشم