خب از اونجایی که میدونین من زندگی رو خیلی دوست دارم

و کاش بشه قبل مرگم کارایی که میخواستم همیشه انجام بدم رو انجام داده باشم

خب اینم لیست من

1. توی هر زمینه ای که حالا کنکور منو واردش میکنه تلاشمو کرده باشم و آدمی شم که به خودم افتخار کنم

( میخواد زبان باشه میخواد هنر باشه میخواد پیراپزشکی یا ... باشه )😻💪

2. مستقل شده باشم و خونه ای مطابق سلیقم 🏠و ماشین 🚗 داشته باشم با یه سگ 🐶یا گربه🐈 خونگی

3. به زبان های انگلیسی و ( آلمانی یا فرانسوی ) و اسپانیایی تسلط داشته باشم💙

4. کلی چیز هیجان انگیز تجربه کرده باشم 😱👻👽🤖

5. کتاب های زیادی خونده باشم📚

(جالبه با اینکه خیلی فیلم باز هستم دیدن فیلم و سریال های زیاد چیزی نیست که توی این لیست جا بگیره)

6. کنسرت چندتا از خواننده های مورد علاقم یا فستیوال های مورد علاقم رفته باشم🎶

7. آدمی خیر بوده باشم و در حد توانم کمک کنم🧿💫

8. تو شهر مورد علاقم نیواورلنز قدم بزنم و بعد از ایرانگردی جهانگردی کرده باشم🏙🎡🌆

9. گیتار بزنم 🎸

10. دوست هایی رو کنارم داشته باشم که برام مثل یک خانواده باشن👨‍👨‍👧‍👧👩‍👩‍👧‍👦

 

دعوت میکنم از هلن پراسپرو - حسنا - کالیستو - آندرومدا - آفتابگردون - میس رایتر - آرام - فاطمه (بلاگی از آن خود)

الهه (راسپینا) - شرلوک هلمز - امیررضا کامیار - آنشرلی - نگار (اندر احوالات نگار) - خاکستری (دنیای خاکستری)

ببخشید خسته تر از اون بودم که لینک کنم