همیشه این احساس رو داشتم که تو زندگیم چیزایی بوده

که اگه همون نقطه مسیر دیگه ای رو میرفتم زندگیم یه جور دیگه میشده

نمیدونم شاید بهتر یا شایدم بدتر

مثلا اگه چهارم ابتدایی مثل دوستام مدرسمو عوض میکردم

یا اگه ورودی نوبت اول یا دوم نمونه قبول نمیشدم

اگه با دوستم میرفتم ریاضی

اگه پارسال سه ماه نهاییو ول نمیکردم

اگه پارسال رتبه کنکورم بهتر میشد

اگه تو دبیرستانم کم کاری نمیکردم

اگه سال دهم با فلانی دوست نمیشدم

اگه سال یازدهم با فلانی ها دعوا نمیکردیم

اگه پسرعموم سه سال پیش به دنیا نمی اومد

اگه فلانی خودشو از زندگیم حذف نمیکرد

 

ولی هیچکدوم از این اگه ها نشدش و سر اون دوراهی ها

یا به انتخاب خودم یا فرضا انتخاب دیگران یا حالا قسمت ، یه جور دیگه شده

ولی من به همشون افتخار میکنم چه خوباش چه بداش

اگه این انتخابات و اتفاقات نبود من این آدمی که الان هستم نبودم

پس جای فکر کردن یا افسوس خوردن و اینا همشونو به آغوش میکشم

چون باعث شدن تجربه کسب کنم ... بزرگ بشم ... اینی بشم که الان هستم