خب من روز اول چالش کلویی رو رفتم و خوب بود

روزای قبلی سعی کردم برم ولی خب روزه بودم یهو خیلی تشنه میشدم ول میکردم

ولی امشب چند ساعت بعد افطار شروع کردم و روز اول رو کامل انجام دادم

با اینکه تا 4 صب بیدارم نمیدونم چرا ب دوستم گفتم ک اشکالی نداره و کلاس فردا صب ساعت 7 و نیمش رو میرم

وای جزوه های ناقصم زیاد شده

از مبانی فیزیک 2 ک اکثرش الکتریسیته و مغناطیسه و اینا هیچی نمیفهمم

ک خب بخاطر اینه ک یک گوش نمیدم و دو اینکه سال یازدهم مشکلات خودمو داشتم ک میونم با فیزیک بهم خورد

و بله در حد پاس شدن خوندم

دیگه بگم براتون که مبانی شیمی هم دو جلسس رفته تو دل مسائل و من دو جلسه آخر دست و دلم نمیره جزوشونو بنویسم

وای کتاب ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد رو شروع کردم و هنوز وسطاشم و هی دلم میخواد زودتر تمومش کنم اما هنوز وقت نشده

نوشته های کوئیلیو رو دوست دارم و جذابه قبل این کتاب هم کتاب شیطان و دوشیزه پریم رو خوندم

دیگه شما در جریان نیستین اما دوستم برای تولدم ک هنوز خیلی مونده کلی کادو فرستاد و کتاب هالزی هم جزوشون بود

بعد اینکه فعلا همینا رو داشته باشین تا بازم بیام حرف بزنم

راستی چنل تلگرامم پرایوته و اونجا هم چرت و پرت مینویسم و آهنگ میذارم و گاهی والپیپر و اینا اگه خواستین پی ام بدید لینک بدم