روز 25 ام

در مورد یه کلمه فکر کن و تو گوگل سرچش کن و راجب یازدهمین عکس بنویس

خب من به طبیعت گردی فکر کردم

http://uupload.ir/files/orqt_index.jpg

تصویر یازدهم کوچیک بود به من چع :/

خب راجبش بگم که کلی آرامش توش حس میکنم

به شدت منتظرم که کنکورم تموم شه و کرونا هم از بین بره

تا من یه سفر چند روزه برم طبیعت گردی

دوست دارم این اولین تجربه تنهاییم باشه و میخوام کلی ازش لذت ببرم

خداکنه بشه برم :(

 

روز 26 ام

در مورد بخشی از زندگیم که دوست دارم بهترش کنم بنویسم

خب من یه مقدار مودی ام

ینی یه روز خیلی پر تلاشم یه روز حسابی عقب میکشم

دوست دارم برگردم به حالت تعادلم ینی چیزی که بودم

همون آدم پرتلاش و لجباز

و اینکه دوست دارم بیشتر از زندگی لذت ببرم و شادتر باشم

 

روز 27 ام
راجب چیزی که این روزا حسابی دهنشو سرویس کردم!

فک کنم منظورش چیزیه که توش زیاده روی شده یا ترکوندیم دیگ

هشتک خواب! ترکوندم ینی اینقد که خوابیدم این روزا

البته دارم روش کار میکنم برای همین توی 27 ساعت اخیر 3 ساعت خوابیدم

یکی دیگه هم اینکه به شدت این روزها بی اشتهام و کم غذا میخورم

هروقت بیکار میشم با اعتماد به نفس کامل میزنم زیر آواز

و جالبه اکثرا هم فیزیکال دوآ لیپا رو میخونم پس میشه گف شور اینو هم در آوردم

دیگه چیزی یادم نیست

 

روز 28 ام

5 تا چیزی که باعث میشه بلند بخندم

1- وقتی شوخی یکیو مسخره میکنم و از بی مزه بودنش میخندم! گمونم

2- وقتی یه چیزی اتفاق میفته که فقط من و داداشم ازش سر در میاریم و باهم میخندیم

3- بچه هایی که حرفای بامزه میزنن

4- سوتی خودم یا یکی دیگ البته در صورتی که بدونم ناراحت نمیشن

5- جوکا یا قسمتای باحال فیلم یا سریال

 

روز 29 ام

اهدافم برای 30 روز بعدی؟

خب من اهدافمو برای فروردین ماه میگم

میخوام یه ماه فوق العاده داشته باشم

به جز روزی یه قسمت از سریال HIMYM هیچ فیلم یا سریالی نبینم

ساعت مطالعم رو به چیزی که میخوام برسونم و همچنین ترازامو

دیگه اینکه خوابم تحت کنترلم در بیاد

دیگه به مشاورم دروغ نگم!

 

روز 30 ام

بالا و پایینای ماه؟

چالش دو ماه برای من طول کشید اینقد که تنبلی کردم تو گذاشتنش

یه جورایی یک چهارم این دو ماه پستی بلندی داش بقیش عادی بود و تنبلی من

 

آخیش راحت شدم تموم شد 😑