30 تا خیلیه ولی خب مینویسم ببینم چی یادم میاد

1- ژانر مورد علاقم توی فیلم ها کمدیه ولی اکشن و ترسناک و درام هم میبینم

علاقه زیادی هم به انیمیشن دارم (خوباش)

گاهی وقتا فانتزی و علمی تخیلی و اینا رو هم میبینم

بیشتر فیلمارو از روی امتیاز و بازیگراش انتخاب میکنم

2- از بعضی آدما بدون هیچ دلیلی خوشم نمیاد چون ذهنم میگه ازشون تا حد امکان دوری کنم

3- گل مورد علاقم کاکتوسه و لاله زرد و رز آبی

4- عاشق شکلات و قهوه و نسکافه و اینام

5- به شدت علاقه به میوه دارم مخصوصا سیب

6- پفک میخورم ولی دوست ندارم چیپس رو ترجیح میدم ولی عاشق بالشتی با مغز کاکائو ام

7- عاشق آهنگ ام و بیشتر به خواننده های آمریکایی و انگلیسی و اسپانیایی و لاتین زبان گوش میدم

8- وقتی از کسی یا چیزی ناراحت میشم فرار میکنم

9- هیچوقت نتونستم کلش آف کلنز و پی اس رو یاد بگیرم

10- توی ارائه مطالب و کنفرانس همیشه عالی عمل میکنم و واقعا عاشق این کارم

11- هیچوقت کسی سوپرایزم نکرده

12- بیبی فیسم و تو نگاه اول محاله فکر کنین که 18 سال و خورده ای سن دارم

13- توی حفظ تاریخ و شماره عملکرد ضعیفی دارم

14- اکثر غذاها رو میخورم به جز کله پاچه و اینا البته اگه مجبور نشم محاله سوسیس و کالباس بخورم

15- وقتی دلم میگیره دلم میخواد یکی برام شعر یا آهنگ بخونه نمیدونم چرا

16- گرمایی ام

17- ماه تولدم به شدت روی کسی که هستم تاثیر گذاشته

18- سعی میکنم همه چیزم مرتب و دردسترس باشه تا کوچکترین چیزارو گم نکنم

19- به شدت از اسراف کردن متنفرم و خیلی روی این مسئله حساسیت به خرج میدم

20- خوشحالی کسایی که دوستشون دارم برام به شدت اهمیت داره

و همیشه سعی میکنم یه کار متفاوت براشون انجام بدم که تا همیشه یادشون بمونه

21- مثلا اگه همه دوستام بهم بگن فرق باز بهم نمیاد ولی اون روز دلم بخواد که فرق باز کنم موهامو

هیچ اهمیتی نمیدم و کاری که دلم میخواد رو انجام میدم ... کلا نظر خودم و چیزی که دوس دارم اهمیتش بیشتره برام

22- خودم از عکسام قشنگ ترم و با دوربین سلفی قشنگ ترم تا دوربین پشت گوشی البته کلا بد عکسم

23- آدمای پرتلاش و متفکر و مهربون و کسایی که بقیه رو به محبت به همدیگه تشویق میکنن مورد علاقه هامن

24- از بچگی دلم میخواست زودتر 18 ساله بشم و برام خیلی اهمیت داشت

البته توی 18 سالگی به بلوغ عقلی رسیدم که واقعا تغییر بزرگی توی خودم حس کردم

و بنظر من قشنگ ترین دهه زندگی 30 تا 40 سالگیه

25- از آهنگای کره ای خوشم نمیاد و تنها آهنگ مورد علاقه کره ای من Hello to myself بوده

و سریال مورد علاقه کره ایم هم Dream High بودش و آهنگاشو دوس دارم

26- هنوز استعداد و علاقه ویژه خودمو پیدا نکردم

27- عاشق حس سرزندگی و شاد بودن هستم

28- از حس تنفر و افسردگی و عصبانیت و خودبرتربینی و قضاوت و غرور متنفرم

29- کسی جز اعضای خانوادم توانایی ناراحت کردن منو نداره

30- عاشق شدن و عشق و اینا حالا حالا ها توی برنامم نیست