روز 21 ام

3 درسی که میخوام بچه هام ازم یاد بگیرن

1- از زندگی لذت ببرن

2- بهترین خودشون باشن

3- دنیا رو به یه جای بهتر تبدیل کنن

البته تو مورد سومیه حرف زیادیه ها یعنی دل نشکنن ... قضاوت نکنن ... مفید باشن و...

 

روز 22 ام

از اونجایی که موزیکای لپ تاپم فایل بندی شدس

و رو شافل زدنش باعث میشه همه اهنگ ها متعلق به یک خواننده باشه

یا اینکه گوشی ساده ای که دارم آهنگی نداره

سو پلی اسپاتیفای اند پوت آن د شافل

1- Coming down - Halsey

2- Youngblood - 5SOS

3- Pale Blue Eyes - The Velvet underground

4- Shrike - Hozier

5- Demons - Imagine Dragons

7- What Am I - Why Don't We

8- Lush Life - Zara Larsson

9- If Onley - Dove Cameron

10- Starving - Hailee Steinfeld

 

روز 23 ام

سه ماه اول نبودنت بهم خیلی سخت گذشت و من هر روز با خودم حرف میزدم

دقیقا همونجوری که با تو حرف میزدم

هنوز صدات تو سرم بود و هیچی برام تغییر نکرده بود

هر روز برات مینوشتم تا شاید آروم شم

میدونی زندگی تو اون 3 4 ماه برام خیلی بی معنی شده بود

هنوز بعد از گذشت 2 سال نمیتونم برگردم و نوشته هامو بخونم

چون بیشتر خورد میشم و بیشتر میفهمم چقدر ضعیف بودم

بعد از گذشت ماه های کذایی روند تغییر رو پیش گرفتم

آدم قوی ای شدم و به شدت خودمو دوست داشتم

اونجا بود که همش میخواستم بیام ازت تشکر کنم که رفتی

و با رفتنت باعث شدی به این نقطه از زندگیم برسم

ولی عزیزدلم چند ماهیه که فهمیدم تو زندگیم کسیو مثل تو دوست نداشتم

که تو عجیب ترین ادم زندگی من هستی

گاهی باعث میشی بفهمم چقدر عشق از نظر تو مزخرفه

که باور کنم حسی بهم نداری و من احمقم

و گاهی باعث میشی باور کنم که هنوز بین ما یه کشش عمیق وجود داره

که انگار بعد 2 سال همه چیز درست میشه

که من تو زندگیت یه استثنا هستم

این نامه من برای توعه

البته یه نامه نیست یه خواهشه

لطفا بیشتر از این با قلبم بازی نکن یا ازش محافظت کن یا رهاش کن

دیگه بیشتر از این نمیتونه تو جنگ با عقلم جون سالم به در ببره

 

روز 24 ام

آدما تغییر میکنن

باید یاد بگیری قوی باشی و خودتو دوست داشته باشی

از زندگی لذت ببر و غصه نخور