اول از همه بگم خیلی وقته از نوشتن فاصله گرفتم با اینکه بهش نیاز داشتم

دیگه چالش هم دعوت شدم این پست رو نوشتم وگرنه باز به گشادیسمم ادامه میدادم

و همگیتون رو به این چالش دعوت میکنم

 

خب از اینجا بهتون بگم که من شب و روزم رو گم کرده بودم ینی قشنگ همه چی بهم ریخته بود

دیگه تصمیم دارم از امروز درستش کنم

 

توی 3 تا لایو اینستا جوین دادم

خب من کم پیش میاد آرایش داشته باشم پس با همون چهره طبیعیم برای اولین بار تو لایو رفتم

از اونجا که دخترای پیجش خیلی حسود بودن چند تا کامنت فرستادن

خطاب به بینیم و ابروم و من برای اولین بار بود که کسی راجب چهرم نظر میداد

یه لحظه خفه شدم نمیتونستم جواب بدم که گفت خر با آرایشم چشم همه رو میگیره و دهنشونو بست

ولی من اون روز حالم خراب بود

تا اینکه یه پست گذاشتم و یه کپشن قشنگ نوشتم و حالم بهتر شد

 کپشن این بود

 

یک انسانم از نوع دختر و عیب های زیادی دارم
چشم های درشت و ابروهای کمونی ، بینی قلمی و لب های قلوه ای ندارم
خلاصه بگم به دنیا نیومدم که داف باشم
و عکس بذارم تا قربون صدقه قد و بالام یا اندامم بشین
راستشو بخواین هیچوقتم از اون آدمایی نبودم که چنین چیزیو بخوام
ترجیح میدم ازم بخاطر هوشم و شخصیتم یا سلیقه و خلاقیتم تعریف بشه
چون من به دنیا اومدم که شاد باشم
که عشق بورزم و بی تفاوت بخندم
که از قضاوتا و قضاوت کردنا دور بشم
که با زندگی در جریان باشم
شایدم بخاطر اینه که دغدغه های من فرق داره
مثلا وقتی میخوام از خونه بزنم بیرون به فکر برداشتن لوازم ارایشم و شیک و پیک کردن و ست کردن نیستم
چون باور دارم زیبایی باطنی خیلی باارزش تر از زیبایی ظاهریه
نه اشتباه نگیرینا منم آرایش کردنو دوس دارم اما برای خودم نه برای زیباتر شدن و این حرفا
مهم نیست برام که چه نظری راجبم میدین
من فرشته نیستم اما شیطان هم نیستم
هم خوبم و هم بد همونجوری که همه هستن
اما دیوونه خودم و آدمایی ام که منو بخاطر خوبیام دوستم دارن و بخاطر بدیام عاشقم شدن

 

لایو دوم سوم که با خودش بودم بهتر بود و کسی دیگه حرفی نزد حتی یکی از طبیعی بودنم خوشش اومد

دیروز هم لایو سومی بود که جوین دادم باهاشون گمونم شایدم چهارمی یادم نیس

 

اینکه دیروز باعث شدم حال بد یکی بهتر بشه

 

رفت و آمدا کمتر شده خداروشکر ولی خب چون شهر ما کوچیکه و هنوز کرونا نیستش

یکم رفت و آمد هست کممممم ها ولی خب ما جایی نمیریم بیشتر میان

 

دیگه اینکه به مقدار زیادی شاهد بحث بابا و داداشمم سر اینکه چرا درس نمیخونه

خیلییی خیلیی زیاد بازی میکنه اخه

 

فیلم و سریال زیادی دانلود کردم که نه حوصله زیرنویس زدنشونو دارم نه مرتب کردنشون

 

تو خونه ما سعی میکنیم اخبار کرونا رو تکی بخونیم و برای هم نخونیم

 

بابا دائم خونه رو ضد عفونی میکنه

 

دیگه نمیدونم چی بگم همینا کافیه