خیلی وقته نامه ای ننوشتم و هنوز به این چالش دعوت نشدم شایدم شدم و ندیدم

و چون کلا کم پیش میاد کسی منو به چالشی دعوت کنه خودم پیش قدم شدم

چالش از وبلاگ آقا گل شروع شد

 

خب حقیقتا نمیدونستم از کجا شروع کنم

اگه برای فیلاس فاگ بنویسم و با چهره عاقل اندرسفیهی نوشتمو بخونه و پارش کنه؟

یا برای جک اسپارو بنویسم و توی طلاتم دریا به دستش نرسه؟

یا جودی دمدمی عزیزم دلتنگ بچگیش بشه؟

یا اگه در دوردست ها به دست شازده کوچولو نرسه؟

یا توسط حیوونای مزرعه هایدی خورده بشه؟

اصلا دنیای کتاب هارو ولش کن

برای هوپ عزیزم مینویسم دختر قوی و جسور خودم

ولی نه اگه لا به لای غصه هاش قلبشو به درد بیارم دل خودم میشکنه

پس برای قوی ترین ، خوش قلب ترین ، جسور ترین و عزیزترینم نیکلاوس مینویسم

 

فرستنده : ایران ، فاطمه ملقب به فرشته تاریکی

گیرنده: نیواورلنز ، نیکلاوس مایکلسون

 

کلاوس عزیزم تو به من یاد دادی خانواده چقدر باارزشه

حقیقتا ذهنم خیلی سردرگمه که چی باید برات بنویسم شاید این تنها فرصت نوشتنم برای تو باشه

تنها فرصت من برای داشتن یک خدافظی درست و حسابی :(

همیشه فکر میکردم زندگی کردن برای قرن ها و به دست آوردن تجربه های زیاد خیلی جذابه

که هرکشوری بری و هر چیز هیجان انگیزی رو تجربه کنی

که با آدم های مختلف آشنا شی و با تاریخ جلو بری

میدونی منظورم همین مزایای جاودان بودنه یا حتی داشتن قدرت

خیلی از خطرات اطرافت رو به جون خریدی و باهاش مقابله کردی شاید چون عمیقا به معنی اسمت ایمان داشتی

(نیکلاوس به معنی پیروز یا رهبر پیروز)

نمیدونم شایدم خلاءی رو حس کردی و فکر کردی اینجوری اونو پرش میکنی

با اینکه تقریبا همه رو از خودت میرنجوندی ولی در نهایت پدر خارق العاده ای شدی

خوشحالم که در نهایت کنار برادرت به آرامش رسیدی

که در نهایت عشق رو به آغوش کشیدی

خوب بخوابی دوست داشتنی جانم :(

با اینکه فکر میکردم بیشتر از این حرف ها برات بنویسم تا دلتنگی این دو سه سالم رو رفع کنم

ولی کلمات و احساساتم منو یاری نکردن پس فقط میتونم بگم که خودشحالم که بخشی از خودمو توی تو میبینم

الان که بهش فکر میکنم میبینم چقدر دلتنگ مای لاو گفتنتم یا خندیدنا و چال گونت

کاش کنار هم میشستیم راجب شباهتامون حرف میزدیم از اخلاقیات بگیر تا خال رو گردنامون

شایدم یکم نقاشی میکشیدیم یا بهم پیانو زدن یاد میدادی نمیدونم

حتی نمیدونم چطوری باید حرفامو تموم کنم

امیدوارم با خوندن این کلمات لبخند روی لبت نقش بسته باشه

باعشق ، قاطمه