من عاشق فیلمای ترسناکم ولی خب این بیشتر هیجان انگیز بود تا ترسناک

دیدن این ژانر فیلم تو تاریکی شب حدودا 1 به بعد چیزیه که آدرنالین خونتونو به شدت بالا میبره

و خب من و داداشم دیشب این فیلمو ساعت 2 شب دیدیم

بریم که ادامه مطلب نقدش کنیم

البته دیدم کلمه نقد اشتباهه چون من نکات منفی فیلمو تقریبا میشه گفت نمیگم

پس اسمشو میذارم نقد کوتاهِ مثبت

خب از کجاش شروع کنم

به نظرم فیلم یکم کند پیش رفت که خب فیلمای این ژانری باید اینجوری پیش بره

یه فیلم متفاوت بود که حس دلهره رو با افکتای صوتی به شما القا نمیکنه

وسط فیلم جایی که توی خونه گیر کرده بود و قاتل بیرون خونه میچرخید

به داداشم گفتم اگه ما جای مدی (نقش اصلی) بودیم چیکار میکردیم؟

برام جالب بود که داداشم گفت خودکشی میکردم!

نمیدونم چرا چنین چیزی گفت

آخه آدما تلاششونو برای زنده بودن میکنن و اینجوری قاتل به هدفش میرسه

ولی گفت حداقل مرگ راحت تری داری و زمان مرگتو میدونی

و این بهتر از اینه که چند ساعت اضافه تر زنده باشی و تک تک لحظه هاشو بترسی

این یه دید جدید بود که داداشم داشت

قاتل و مدی مثل تام و جری بودن

قاتل از بی حوصلگی داشت با طعمش بازی میکرد

و این آدمو دیوونه میکرد و هیجان خونتو بالاتر میبرد

لحظه ای که مدی پاشو از خونه گذاشت بیرون و زیرتراس قایم شد و قاتل دقیقا بالا سرش بود!!

یا جایی که سعی کرد دنبال گوشی دوستش از جیب جسدش بگرده

یا وقتی جنازه دوستشو از پنجره دید

کشته شدن همسایش یا دوست پسردوستشو دید

وقتی پاش تیر خورد و به زور خودشو به خونه رسوند

تک تک لحظات شجاعت و خلاقیت اونو به تصویر کشید

و در نهایت جایی که فکرشو نمیکنی بتونه زنده بمونه این اتفاق میفته

فیلم خوبی بود و دوستش داشتم