احساسات مثل مجموعه ای از چند طیف پیوسته هستن

که با ادامه حرفام به این نتیجه میرسین

درکل احساسات یا خوشایندن یا ناخوشایند

یه سری از احساسات هم بسته به شرایط و خود فرد یا خوشاینده یا ناخوشایند

اگه احساسات خوشایند رو سرچ بزنید

اولین چیزی که براتون میاره عشقه

هرچند از نظر من جزو دسته سومه نه اول

به هر حال این حس خوشایند جزو یکی از پیچیده ترین هاست

قرار نبود راجب عشق بنویسم و قرار بود به طور کلی راجب احساسات نظر بدم

ولی دیدم نمیشه و تصمیم گرفتم راجب تک تکشون بنویسم

به نظر من عشق یه علاقه شدیده که گاهی وقتا اشتباه برای فرد معنی شده

قبل 18 سال به نظرم کار هورموناست هرچند گاهی وقتا هم واقعیه

ولی بعد 18؟ نمیدونم شاید بعضی وقتا تلقین مغز باشه

بیشمار آدم دور ماست نمیدونیم کدومشون نیمه گمشده ما هستن

نمیدونیم یکی با افکار خودمون پیدا میشه یا نه

اما فکر میکنم قبل از اینکه عاشق یکی دیگه بشین

باید اول خودتونو دوست داشته باشین

دنبال عیب و ایرادتون نگردین و بزرگش نکنین

همینجوری که هستین خودتونو دوست داشته باشین

شما به یکی دیگه نیاز ندارین که با دوست داشتن شما

باعث شه حس خوبی به خودتون داشته باشین

خب داشتم میگفتم

عشق فقط نمیتونه نسبت به جنس مخالف باشه

چون در معنی علاقه شدید به چیزیه

شاید براتون جالب باشه جمله عشق چیه یا what is love در سال 2012

پرتکرار ترین عبارت جستوجو شده تو گوگل بوده

قرار نیست به اسم عاشق بودن مالک کسی بشین

قرار نیست رو تک تک حساسیتای الکیتون اسم غیرت یا حسادت بذارین

خیلی وقتا اعتماد داشتن مهم تر از عاشق بودنه

اعتماد دو طرفه خیلی خوبه و حساسیتا رو کم میکنه به نظرم

عشق مثل تتو میمونه گاهی وقتا تا آخر عمرت داریش

گاهی وقتا پشیمون میشی و هرچقدر درد داشته باشه ریموش میکنی

گاهی وقتا هم به حال خودش رها میکنی میذاری ردش بمونه

کم رنگ میشه و خاطره افکاری ک اون لحظه داشتی رو یادت میندازه

عشق حسیو بت میده که مواد مخدر هم میتونه بت بده

معتادش میشی دلت میخواد هر ثانیه باهاش باشی

وقتی مدت زیادی ازش دوری بی طاقت میشی

درست حسی که دوری از مواد مخدر بهت میده

بعضیا هیچوقت ترکش نمیکنن تا وقتی که بمیرن

بعضیا خسته میشن ، عوض میشن و ترک میکنن

بعضیا میترسن و هیچوقت سمتش نمیرن

بعضیا تفریحی امتحان میکنن و تا آخر گرفتار میشن

یا تفریحی امتحان میکنن و بعدش دیگ بیخیال میشن

میفهمین منظورمو؟

ولی هیچ دو عشقی مثل هم نیست

میبینی دو نفر خیلی همو میخوان ولی بعدش طلاق میگیرن

میبینی عاشق هم هستن ولی نمیرسن

میبینی عاشق همن ولی یکی میذاره میره

به نظرم عشق آدمو کور میکنه

همه حال خوب و بدت وابسته به یکی میشه

به قول شماها دنیا دور اون میچرخه

در کل از نظر شماها شاید حس قشنگی باشه

اما از نظر من ؟ نمیدونم

همیشه از بچگی میگفتم من عاشق نمیشم

همیشه تو رویاهام خودمو تنها دیدم بدون هیچ پسری

یادمه هروقت یکی بم میگف ایشالا عروسیت میگفتم نفرین نکن

یا میگفتم اع اع اع خدانکنه

احساس میکنم تا وقتی تنهام قوی هستم

استقلال فکری و عملی بهم حس خوب میده

وقتی تنهام برای 24 ساعتم برنامه میریزم

احس میکنم عشق تو قلب من جایی نداره

نه که مهربون نباشم و سنگدل باشم نه ربطی نداره

میخوام بگم عشق برای همه آدما بال پرواز نیست

گاهی وقتا میشه زنجیری که پاتو به زمین بند میکنه