کانال های تلگرامی توییتر اینستاگرام همه جا هشتک اعدام نکنید تلاش های خودش رو میکنه

اشک تو چشمام حلقه زده که اگه اینا فایده نداشته باشه چی؟

به این فکر میکنم اونا الان چه حالی دارن؟

نشستن یه گوشه و به حال خانواده هاشون فکر میکنن؟

هنوز ذره ای امید تو دلشون مونده؟

خدایا نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم

فکر کن به همدیگه میگن داداش یعنی چقدر درد داره؟

اون یکی میگه بعدش آرامشه؟ بالاخره بهش میرسیم؟

اون یکی دیگه میگه ما که رفتیم بعد چند سال کسی از ما یادش هم میاد؟

میدونی چی میگم؟ نگران تک تک کلمات اخری ام که تو ذهنشون یا رو لباشون جاری میشه

نگران زندگی ای هستم که نکردن

نگران آرزوهایی که بهش نرسیدن همونجوری که ما نمیرسیم

نگران نوشتن ام نگران اعتراض کردن

نگران سکوت و خفقان و سرکوب

نگران اینکه به هر بهانه ای به هر دلیلی میتونن بکشوننمون پای دار

دلم میسوزه برای خودم که میخواستم علوم سیاسی بخونم با علاقه به خانوادم گفتم

و اونا فقط منو ترسوندن چون میدونستن یاغی و سرکش ام که دست نمیکشم که تغییر میخوام

و امروز من یک جوون بلاتکلیف بازمانده از خواسته هام و سرگشته بین غم و اندوهم

تا روزی که مثل این ها اعدام بشم :)

#اعدام_نکنید #توروخدا_نکشیدمون