این روزا در عین حال که دارم تلاش میکنم حالم خوب باشه خوب نیست

دلیلی نداره اما افسردگیم داره برمیگرده نمیدونم شاید افسرده نبودم و دارم افسرده میشم

اصلا افسردگی چجوریه؟ نمیدونم برام مهم هم نیست 

اگه خانوادم رو دوست نداشتم قطعا دو شب پیش که اینجوری شدم همه چیزو تموم میکردم 

بدون یادداشت بدون حرف آخر ... فقط میرفتم

و وقتی به این فکر میکردم تازه فهمیدم که چرا خیلی از کسایی که خوذکشی کردن تا قبل مرگشون اوکی به نظر میرسیدن

اینقد همه چی داره از کنترلم خارج میشه احساس میکنم هر حرکتی که میزنم یه جور cry for help شده

و اینجا نوشتم چون تو تلگرام نمیتونستم و بزرگنمایی به نظر میرسید یا حتی دوستامو نگران میکرد

یا توییتر نمیشد چون نمیخواستم اولین جاج عمرم رو ببینم

یا اینستاگرام همه رو متوجه حالم میکرد

پس اینجا نوشتم حس واقعیمو تا فقط خالی بشم ... آروم بشم ... منصرف بشم ...

و نه نگرانم نباشین درست میشم و اینکه واقعا هیچ دلیلی براش نیست و این بدترش میکنه