ببخشید که چند روزه تمرین زبانو ادامه ندادم

بازهم یه آهنگ آروم از وان دایرکشن انتخاب کردم

مدیونین فکر کنین من یه دایرکشنرم😂

خب آهنگو دانلود کنین و بریم ادامه

 

I Want To Write You A Song - one Direction

 

 

 

[Harry]
I wanna write you a song
میخوام برات یه آهنگ بنویسم
One that's beautiful as you are sweet
یکی که به اندازی شیرینیت، زیبا باشه
With just a hint of pain
با یکم درد
For the feeling that I get when you are gone
برای احساسی که وقتی نیستی بهم دست میده
I wanna write you a song
میخوام برات یه آهنگ بنویسم

 

[Liam]
I wanna lend you my coat
میخوام کتم رو بهت قرض بدم
One that's as soft as your cheek
اونی که به نرمی لپ هاته
So when the world is cold
که وقتی که دنیا سرده
You'll have a hiding place you can go
یه جایی برای پنهان شدن داشته باشی که بتونی بری
I want to lend you my coat
میخوام کتم رو بهت قرض بدم

 

[Louis]
Everything I need I get from you
هرچیزی که نیاز دارم رو از تو میگیرم
Givin' back is all I wanna do
اینکه جبران کنم تنها کاریه که میخوام بکنم

 

(منظورش از give back یعنی ابراز

 

علاقه متقابل یا جبران خوبی های کسی)

 

 

[Liam]
I want to build you a boat
میخوام یه قایق برات بسازم
One that's strong as you are free
یکی که به اندازه ای که تو آزادی، محکم باشه
So any time you think that your heart is gonna sink
که هروقت که احساس میکنی قلب داره غرق میشه
You know it won't
بدونی که نمیشه
I want to build you a boat
میخوام یه قایق برات بسازم

 

[Louis]
Everything I need I get from you
هرچیزی که نیاز دارم رو از تو میگیرم
Givin' back is all I wanna do
اینکه جبران کنم تنها کاریه که میخوام بکنم

 

[Harry]
Everything I need I get from you
هرچیزی که نیاز دارم رو از تو میگیرم
Givin' back is all I wanna do
اینکه جبران کنم تنها کاریه که میخوام بکنم

 

[Niall]
I want to write you a song
میخوام برات یه آهنگ بنویسم
One to make your heart remember me
یکی که باعث شه قلبت منو به یاد بیاره
So any time I'm gone
که هروقت که نیستم
You can listen to my voice and sing along
بتونی به صدام گوش بدی و باهاش بخونی
I want to write you a song x2
میخوام برات یه آهنگ بنویسم

 

تکست و ترجمه از onedirectionmusic.blogfa.com
 

کلمات :

hint: اشاره / چیز خیلی کوچیک

cheek : گونه

give back : یه اصطلاح به معنی جبران کردن

 

build: ساختن

sink : غرق شدن

 

فک کنم همش آسون بود

ولی خب باز سعی کردم اونایی که ممکنه سخت تر باشه جدا کنم