ما مثل یک خانواده بودیم همونقدر صمیمی

اول "سین" جدا شد ولی ما کم و بیش باز باهاش در ارتباط بودیم

"سین" عاقل ، دوست داشتنی و مهربونه و من هنوز باهاش در ارتباطم که البته این خاصیت اینستاگرامه

نفرات فرعی زیادی داشتیم که جدا شدن ولی چندان اهمیتی نداشت

من و "الف.میم" با اینکه اونجا آشنا شدیم ولی دوستیمون جای دیگه ای بیشتر شد

البته اینکه تصوراتمون با "کاف" درست از آب در نیومد چیز ضد حالی بود و از اونجا به بعد کمتر حرف زدیم و ناراحتم

من و "عین" سر "پ.کاف" یه دعوای نیمه کوچولو درست کردیم و از جمعمون رفت

یکبار به "عین" پی ام دادم ولی خیلی سرد برخورد کرد و دیگه از اونجا به بعد همه چی بینمون تموم شد

نمیدونم چیشد که "پ.صاد" ، کسی که مارو دور هم جمع کرده بود اون گروه رو دلیت کرد

و "صاد.شین" حرکت انقلابی زد تو یه گروه جدید جمعمون کرد

ما یه گروه کوچیک دخترونه هم کنار اون گروه داشتیم

بعد اینکه "نون.ت" از اون گروه رفت به دلیلی که من نمیدونم یا یادم نمیاد 

اون گروه ساکت و بی سروصدا شد

دیشب هم یه بحث کوچیک شد بخاطر "نون.ت" بین دخترا شد 

من همشونو دوس دارم

"نون.ت" دوست منه و قول داده که تا همیشه دوستم بمونه

شاید دیشب وقتی راجبش حرف شد باید مثل "الف" حرف میزدم

ولی سکوت کردم و گفتم که من همتونو دوست دارم و چون از همه جا بیخبرم نظری نمیدم

حقیقتا همیشه همین بودم 

یا بیخبر بودم از جریانات بین دوستام

یا اگه میدونستم نصفه نیمه میدونستم

یا اینکه اینقدر برام بی اهمیت بود که یادم میرفت

تو همون تایم حرف زدن تو گروه و اینا "نون.ت" ی توییت زد که خب خیلی جالب نبود و بچه ها رو ناراحت تر کرد

و الان که فکر میکنم ، "نون.ت" خیلی خشن برخورد کرد و بچه ها حق داشتن که حتی بعد اون ناراحت تر هم بشن

چمیدانم والا

حرف برای گفتن زیاده ولی تا همینجا کافیه چون کم کم باید برم کلاسم شروع میشه